هویت گروه هکری The Keen مشخص شد

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

هویت گروه هکری The Keen مشخص شد

هویت گروه هکری The Keen مشخص شد 

 
گروه هکری The Keen که توانسته بود در مسابقه‌ی Pwn2Own ونکوور کانادا در عرض 20 ثانیه فلش پلیر ویندوز 8.1 را در عرض 15 ثانیه و Safari مک ماوریکس را در عرض 20 ثانیه از کار بیندازد، هویت اعضای تیم خود را منتشر کرد.
ال‌وی ویپینگ که رییس و مؤسس این گروه بوده درباره‌ی تیم خود می‌گوید: «نیمی از تیم ما بهترین شرکت‌کننده‌های آزمون ورودی دانشگاه‌های کشور هستند، نیمی دیگر نیز تخصص ریاضی دارند و نیمی از کل گروه نیز از مایکروسافت هستند.»
 
 

مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌ پی پایان داد!

 

مایکروسافت براساس برنامه‌های خود، پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را به پایان برد. با در دسترس قرار‌دادن بروزرسانی ویندوز 8.1، ویندوز ایکس‌پی از لیست پشتیبانی مایکروسافت رخت بسته و این کمپانی، مونس 12 ساله‌ی شماری از کاربران مخصوصاً در کشورمان را از لیست پشتیبانی خود کنار گذاشت.

OnePlus One قوی‌ترین تلفن همراه بازار

 OnePlus One قوی‌ترین تلفن همراه بازار

کمپانی CyanogenMod این روزها بسیاری را منتظر گوشی اندرویدی خود گذاشته است. تلفن همراه OnePlus One این کمپانی از قول پیت لو، به عنوان پرسرعت‌ترین گوشی همراه در بازار یاد شده و با اطلاعاتی که دیروز توسط این کمپانی منتشر شد، در ادعای آن‌ها نباید شک کرد!

دانلود تصنیف بسیار زیبای بی قرار از شهرام ناظری

دانلود آهنگ بیقرار از شهرام ناظری

در هوایت بی‌قرارم روز و شب از شهرام ناظری

| به همراه متن شعر |

 

برای دانلود این تصنیف بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید:

برترین سایت علوم تجربی

گلکسی اس 5 مینی معرفی شد

گلکسی اس 5 مینی معرفی شد
 

لومیا 930 نوکیا معرفی شد

 لومیا 930 نوکیا معرفی شد: صفحه نمایش ۵ اینچ، دوربین ۲۰ مگاپیکسل Pureview و پردازنده S800 کوالکام
 
 
 
 
نوکیا با دست پر به کنفرانس BUILD 2014 مایکروسافت آمد و از دو تلفن میان رده و یک پرچمدار جدید با نام لومیا ۹۳۰ پرده برداشت. لومیا ۹۳۰ به سخت‌افزار قدرتمند و کارآمدی مجهز شده است و از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز فون بهره می‌برد.
 

سری عکس های جالب جدید

عکس های خنده دار و طنز دی ماه 92

 
 

امکان اجرای نرم‌افزارهای ویندوز در ایکس‌باکس وجود دارد؛ به شرطی که تأیید مایکروسافت را داشته باشند

 
 
 
مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2014 که نطق اصلی آن شب گذشته شروع شد، درباره سیستم یکپارچه تولید نرم‌افزار با نام Universal Windows App توضیح داد و اعلام کرد که تولیدکنندگان می‌توانند بصورت همزمان نرم‌افزارهای جدید خود را برای تمام پلتفرم‌های مایکروسافت شامل ویندوز،‌ ویندوز فون و ایکس‌باکس توسعه دهند.
 

دانلود نرم افزار Garena Plus Messenger

دانلود نرم افزار گارنا

دانلود نرم افزار Garena Plus Messenger

 

Garena Plus Messenger یک مسنجر پیشرفته و کاملا رایگان می باشد که علاوه بر گرد آوری جمع گیمران در یک محیط کاملا گرافیکی دارای سرورهای متعددی می باشد که می تواند بازی های مختلفی چون : وارکرافت ، کانتر استرایک ، هون و …را به خوبی پشتیبانی نماید. فقط فایل exe بازی مورد نظر را به گارنا معرفی کنید و سپس دکمه run game را بزنید تمام شد میتوانید به سرورهای مختلف وصل شده و از بازی کردن لذت ببرید توجه هم داشته باشید که در سرور های گارنا کپی رایت رعایت نمیشه پس اگر بازی شما کرک شده است موردی ندارد.
تمامی افزونه ها تا آخرین روز به روز رسانی این نرم افزار کنار نرم افزار می باشد کافی است دانلود و نصب نمایید.

 

فرمت: EXE

حجم: 65 مگابایت

دانلود:

ساعتی که ماه و زمین را به صورت سه بعدی نشان می‌دهد!

ساعتی که ماه و زمین را به صورت سه بعدی نشان می‌دهد!

 

 

شکی وجود ندارد که ماه و زمین ماهیتی سه بعدی دارند. همین امر منبع الهامی برای یک شرکت مطرح سوییسی شده تا ساعتی بسازد که در آن ماه و زمین به صورت کره‌هایی چرخان بر روی ساعت شما قرار می‌گیرند.

 

اندروید 4.4.3 کمی متفاوت‌تر از نسخه‌ی قبلی

 

 

شایعات منتشر شده در مورد اندروید 4.4.3 در فضای اینترنت قوت گرفته و نشان می‌دهند که در این نسخه‌ی جدید تنها باگ ها و مشکلات نسخه‌ی قبلی برطرف شده است و همچنین برای ارائه‌ی آن نباید زمان زیادی صبر کنید.

 

کدام سیستم عامل پایدارتر است؟ اندروید یا iOS؟

 کدام سیستم عامل پایدارتر است؟ اندروید یا iOS؟

 

   همیشه بر سر اینکه کدام سیستم عامل موبایلی از دیگران بهتر عمل می‌کند بحث‌ها و جدال‌های فراوانی صورت گرفته است. دو سیستم عامل معروف که در بیشتر این بحث‌ها پرطرفدارتر از دیگران هستند و امروزه بیشتر موبایل‌های دنیا از این دو سیستم عامل استفاده می‌کنند، اندروید و iOS هستند.

 

                                      

HTC One جدید معرفی شد؛ یکی که هرگز دو نشد!

سرانجام پس از ماه‌ها شایعه، گوشی جدید HTC معرفی شد. دیشب طی مراسمی ویژه در نیویورک، کمپانی hTC از پرچم‌دار جدید خود در سال 2014 رونمایی کرد. این پرچم‌دار تایوانی با نام‌های مختلفی از جمله hTC One New، hTC One 2014 و یا hTC M8 شناخته می‌شود. چیزی که برای ما در مورد این گوشی خیلی جالب بود این بود که شایعات مطرح شده در مورد ویژگی‌های این گوشی، بسیار نزدیک به ویژگی‌های گوشی اصلی بوده است!

برترین جشنواره‌ های بالون سواری در جهان

برترین جشنواره‌ های بالون سواری در جهان

برترین جشنواره‌ های بالون سواری در جهان

 

تشنه ماجراجویی و هیجان هستید؟ ایده‌تان در مورد سواری با بالون‌های هوای گرم چیست؟ روش‌های متعددی برای لذت‌بردن از تعطیلات و اوقات فراغت وجود دارد و یکی از آنها مسافرت‌کردن است؛ بویژه اگر عاشق جهانگردی و سفر به مکان‌های جدید و ناشناخته باشید. یکی از شیوه‌های سفر، سواری با بالون است که سفری تقریباً کوتاه‌مدت به شمار می‌آید. این فعالیت نه تنها به خاطر چشم اندازها و مناظر نفس‌گیرش مورد استقبال قرار می‌گیرد، بلکه تشریفات انجام آن هم به نوبه خود در خور توجه و سرگرم کننده است؛ بیدار شدن صبح زود، آماده‌شدن برای سفر، صرف صبحانه و نوشیدنی و مراسم های دیگری که به دنبال هم می‌آیند، بخش سرگرم‌کننده سفر را به مراتب پررنگ‌تر نشان می‌دهند. در ادامه تعدادی از برترین مسیرهای بالون سواری در اقصی نقاط جهان را با این امید که این مطلب روزهای شاد عیدتان را رنگارنگ‌تر کند، به حضورتان معرفی می‌کنیم.

توشیبا اطلاعات مربوط به لپ‌تاپ 4K Ultra HD خود را منتشر کرد

 

فبلت 6.3 اینچی موتورولا در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ از راه می‌رسد

فبلت 6.3 اینچی موتورولا در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ از راه می‌رسد!
 
 
 

دانلود کتاب ماهنامه ایبوک جنرال نسخه فروردین ۱۳۹۳ برای موبایل، جاوا و آندروید

جلد ایبوک جنرال

| کتاب الکترونیکی ایبوک جنرال نسخه فروردین ۱۳۹۳ – جاوا – اندروید |

| نسخه رایگان ایبوک جنرال به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز |

نام کتاب: ایبوک جنرال نسخه فروردین ۱۳۹۳

شماره: بیست و دوم

سازنده: محمد عبادی

میانگین حجم کتاب: ۸٫۴ مگابایت

فرمت کتاب: Apk - Jar

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

ایبوک جنرال : کتاب الکترونیکی ایبوک جنرال یکی از قدیمی ترین/کاملترین و بی نظیرترین کتاب الکترونیکی موبایل در سطح کشور که شامل بیش از ده ها عناوین موضوعی همچون؛ سرگرمی، عمومی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی، تاریخی، دانش و فناوری، تازه ها، فرهنگی و … و صدها زیر شاخه متنوع دیگر می باشد. نرم افزار جدید و هوشمند ایبوک جنرال با قابلیت ها و امکانات فراوان قابل نصب بر روی بیش از ۹۴ درصد از گوشی های موجود در بازار می باشد. از ویژه گی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به جستجوی پیشرفته، پخش صوت پیش زمینه، نمایش زمان مطالعه، ارسال محتوا از طریق بلوتوث، اس ام اس، ایمیل، اوقات شرعی مراکز استان ها، تقویم سال ۱۳۹۳ با نمایش کامل رویدادها، پشتیبانی از گوشی های لمسی و غیرلمسی و … اشاره کرد.

 

ویژگی های کتاب ایبوک جنرال فروردین ۹۳:

-     دارای جستجوی فـوق العاده سریع بصورت دقیق یا مشابه، با امکان مرتب سازی یافته ها
-    امکان ایجاد دفتر چه تلفن شخصی واستفاده از شماره های دفترچه هنگام ارسال پیامک
-     قابلت نشانه گذاری، حاشیه گذاری و یادداشت برداری در صفحات دلخواه
-    و...

قیمت طلا، سکه و نقره امروز

 

قیمت طلا، سکه و نقره در بازار ایران به ریال

1393/1/6

 

 منبع : ایران جیب

ال‌جی اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت را برای LG G2 منتشر کرد!

ال‌جی اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت را برای LG G2 منتشر کرد! 

LG G2

www.zoomit.ir

نگاهی نزدیک به ساعت‌های زیبای گوگل

ساعت‌های زیبای گوگل 

Motorola Moto 360

 

گوگل بالاخره نشان داد که ساعت‌های هوشمند باید به چه شکل باشند. این کمپانی نسخه بهینه شده سیستم‌عامل اندروید را با نام Android Wear رونمایی کرد تا در گجت‌های پوشیدنی از جمله ساعت‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. گوگل رابط کاربری سیستم‌عامل جدید خود را نیز برای این ابزارها تغییر داد و شرکای تجاری این شرکت نیز سنگ‌ تمام گذاشتند و محصولات زیبایی را رونمایی کردند. در ادامه تصاویر مربوط به این ساعت‌ها را مشاهده خواهید کرد.